S´han trobat 744 productes. Es mostren resultats del 1 al 10.
Cécile Barbeit y Marina Caireta
Com ens sentim quan «un alumne no ens deixa fer classe», quan hi ha una baralla al pati, quan sabem d'un cas d'assetjament o quan un company posa més sancions o càstigs de les que caldria? Què pensem quan ens arriben notícies sobre l'augment del percentatge de joves que no creu en la democràcia, nous casos de violència masclista, l'increment de la despesa militar, o l'explotació abusiva i contaminant de recursos naturals?
Varios Autores
Una guia imprescindible per comprendre el moment sociolingüístic present i per impulsar, des de l'acció educativa, un català viu, útil i present en el dia a dia dels centres.
Varios Autores
Convida el professorat a repensar la seva pràctica per fomentar el respecte per la diversitat lingüística i millorar la competència oral. Una mirada actual i propera als reptes educatius d´un entorn plurilingüe i canviant.
Varios Autores
Una invitació a viure la lectura com una eina de transformació –personal, educativa i social.Perquè fomentar la cultura lectora va molt més enllà de llegir a l´aula: vol dir emocionar-se, construir identitat i generar comunitat.
Vicenç Arnaiz Sancho
A través de més de seixanta articles, aquest llibre és com una abraçada per a qui educa: ens recorda que la veu, amb la seva dolcesa, pot arribar al cor dels infants.A través de reflexions curtes però profundes, ens ajuda a mirar la criança i l´educació amb nous ulls, plens de respecte i amor
Manuel Suárez
En els 20 capítols que conformen aquest llibre de divulgació, he volgut parlar de diversos temes d’actualitat: des de la manera com funciona el nostre cos o la natura fins als problemes relacionats amb les desigualtats, la sexualitat o les noves tecnologies, així com la influència de les modes, el gran valor que donem als diners i el poc que continuem donant a l’educació física o musical.
Josefina Carrera-Sabaté, Albert Soler Llopart, Jesús Bach-Marquès, Xènia Álvarez Urbaneja, Clàudia Cols Aguadé (Coords.)
En aquest volum es presenten diverses propostes que tenen l’atenció plena com a mitjà transdisciplinari per millorar la llengua oral, amb bases teòriques i investigacions sobre l’atenció plena i pràctiques de ioga, mindfulness, ATB i treball de l’olfacte aplicades a l’ensenyament.
Coral Elizondo, Maria S. Dauder
Aquest llibre és un manual de propostes didàctiques innovadores per tal que el professorat pugui treballar els continguts curriculars bàsics de manera divertida, amena i competencial. Per a això, el text parla d innovar per a incloure, desenvolupant estratègies i metodologies docents que afavoreixen la inclusió, que permeten dissenyar contextos flexibles i que serveixen per a connectar amb tot l alumnat.
David Bueno i Torrens
«Neurociència per educadors» és un llibre esplèndid que du un subtítol prou explícit. Els lectors hi trobaran tot allò que sempre han volgut saber del cervell dels seus alumnes i mai ningú s'ha atrevit a explicar-los de manera entenedora i útil.
Josefina Carrera-Sabaté, Patricia López García, Jesús Bach-Marquès (coord.)
La voluntat d´aquest llibre és presentar una visió actualitzada dels fonaments teòrics i metodològics del mètode verbotonal, avui avalats per la neurociència i altres disciplines, i mostrar algunes aplicacions pràctiques del mètode.
Registra't per a rebre el nostre butlletí amb novetats, ofertes i més...